Czas czytania:6 minuta, 24 sekundy

Jeśli celem Twojej firmy jest zwiększenie sprzedaży, to prezenty biznesowe i promocyjne pomagają w sprzedaży na więcej niż jeden sposób. Każdy docenia prezenty, więc nie jest wielką niespodzianką, że upominki promocyjne i biznesowe generują więcej nowych firm, zwiększają świadomość marki i służą jako oficjalne reklamy długoterminowe Twojej firmy. Wszystko to razem pomaga zwiększyć sprzedaż.

Rozpoznawalność marki za jednym pstryknięciem palca 

Rozpoznawalność marki oznacza, że konsumenci mogą natychmiast zidentyfikować Twoją firmę i jej usługi lub produkty, gdy zobaczą Twoje logo. Czy możesz zauważyć, że natychmiast rozpoznajesz McDonald’s widząc żółte logo z łukiem. 

Upominki biznesowe i promocyjne, które dajesz klientom, mogą pomóc im rozpoznać i zapamiętać Twoją firmę. Jest to jeden z najważniejszych powodów, dla których powinieneś dystrybuować te prezenty w pierwszej kolejności. Odkryto, że ludzie mogą zapamiętać reklamodawcę upominku promocyjnego, który otrzymali w ciągu ostatnich dwóch lat. 

Upominków biznesowych i promocyjnych - kubek z logo
Logo na upominków biznesowych i promocyjnych dla większego rozpoznania firmy

Te przedmioty upominkowe pozostają w ich domach, biurach, samochodach i innych przez bardzo długi czas i nadal przypominają im o Twojej firmie lub przedsiębiorstwie. Mówi się nawet, że konsumenci mają tendencję do przechowywania tych przedmiotów promocyjnych przez około 6 miesięcy średnio. 

Następnym razem, gdy zobaczą Twoje logo, od razu przypomną sobie nie tylko Twój prezent, ale także Twoją firmę. Klienci lepiej zapamiętają Twoją firmę, jeśli na prezencie, który od Ciebie otrzymali, znajdzie się Twoja marka. W rezultacie będą rozpoznawać produkty Twojej firmy za każdym razem, gdy będą robić zakupy. 

Skuteczny marketing za mniej

Wiele małych firm może tylko marzyć o posiadaniu kampanii reklamowej na dużą skalę, która rozprzestrzenia się po różnych formach mediów. Dobrą wiadomością jest to, że mogą one osiągnąć swoje cele marketingowe poprzez niedrogie kampanie produktów promocyjnych. Wiele tanich upominków promocyjnych i biznesowych jest teraz dostępnych dla startupów. 

Upominków biznesowych i promocyjnych - klucz USB
Pamięci USB są idealne upominków biznesowych i promocyjnych

Większość producentów upominków biznesowych i promocyjnych utrzymuje ich ceny na niskim poziomie dla masowej dystrybucji. Te upominki mają niskie ceny, ale mają znaczący wpływ i wrażenie na odbiorcach. 

W szczególności kubki są skutecznymi tanimi prezentami, ponieważ większość ludzi może zapamiętać reklamodawcę kubka. Przedmioty te mogą następnie oferować dużą wartość inwestycyjną. Prosty upominek to wszystko, czego potrzeba, aby podbić serca Twoich klientów. 

Służy jako Twoja wizytówka 

Wizytówka przedstawia klientom Twoje produkty i Twoją firmę. Wizytówki i artykuły promocyjne działają prawie tak samo, ale z dużo lepszym skutkiem. Rozdając prezenty związane z branżą i biznesem, tak naprawdę przedstawiasz swoją firmę potencjalnym klientom.

YouTube video
Wideo: Czy nadal wątpisz w sukces upominków promocyjnych?

Zwróć uwagę, że prezenty te muszą również zawierać Twoje dane kontaktowe, tak jak wizytówki. Na upominkach musi znajdować się logo firmy, obrazy, a także slogan, który przedstawia przesłanie Twojej firmy. Te namacalne produkty markowe służą jako pomocna wizytówka, z której Twoi klienci mogą korzystać każdego dnia. 

Prezenty biznesowe i promocyjne pomagają w sprzedaży, gdy są dodawane do kampanii w mediach społecznościowych. Na przykład, możesz wydrukować kody QR na butelkach promocyjnych lub umieścić hashtagi swojej firmy na koszulkach i innych podobnych upominkach promocyjnych. 

Lepsza ekspozycja firmy

Reklamy telewizyjne i billboardowe można zobaczyć w ciągu zaledwie kilku sekund. Upominki biznesowe i promocyjne mogą być natomiast używane niemal przez cały czas, dzięki czemu pozostają w zasięgu wzroku Twoich klientów. Mogą oni na przykład nosić Twoje modne koszulki przez kilka dni lub częściej popijać kawę lub herbatę z kubka, który dostali od Ciebie. Taki rodzaj gratisów to świetny sposób na zwiększenie ekspozycji Twojej firmy na co dzień. 

Gwarantowana lojalność klientów

Klienci powinni często kupować produkty Twojej firmy, tak jak jest to konieczne. Marketerzy zazwyczaj przeznaczają więcej dodatkowych środków na budowanie solidnej, lojalnej klienteli. Wykorzystują oni upominki promocyjne i biznesowe, aby w krótkim czasie wzbudzić lojalność klientów. 

Należy jednak pamiętać, że artykuły promocyjne muszą spełniać wysokie standardy jakości i w miarę możliwości powinny być oznaczone marką. Ludzie będą wtedy kojarzyć jakość premium Twojego prezentu z jakością Twojej firmy. To bardzo pomoże w upewnieniu się, że możesz zatrzymać pierwszych klientów na całe życie. 

Szybkie i proste wskazówki dotyczące korzystania z upominków biznesowych i promocyjnych 

Ponieważ upominki biznesowe i promocyjne pomagają w sprzedaży, ważne jest, aby używać ich we właściwy sposób, aby skutecznie przyciągać i napędzać więcej klientów niż kiedykolwiek. 

Byłoby wspaniale, gdybyś mógł włączyć swoją firmę i artykuły promocyjne do wszystkich swoich kampanii marketingowych. Markowe upominki promocyjne i biznesowe mogą pomóc w stworzeniu większego szumu wokół Twojej marki i firmy. 

Upewnij się, że wybrane przez Ciebie przedmioty upominkowe są dobrze zaplanowane i innowacyjne. Mądrze zaplanowana kampania promocyjna z wykorzystaniem przedmiotów upominkowych może służyć jako doskonałe uzupełnienie innych form marketingowych, z których korzystasz, takich jak gazety i reklamy telewizyjne. Dzięki temu Twoja kampania marketingowa wywiera większy wpływ na grupę docelową i pomaga zwiększyć ogólny profil Twojej marki. 

Oto kilka innych wskazówek, jak zmaksymalizować wzrost sprzedaży z wykorzystaniem upominków promocyjnych i biznesowych:

Jakość nadal powinna być priorytetem w stosunku do ilości

Klienci lepiej reagują na przedmioty wysokiej jakości. Dobrze, że nawet wysokiej jakości upominki promocyjne i biznesowe są w przystępnych cenach. 

Zminimalizuj ilość informacji. 

Jeśli Twoje prezenty promocyjne zawierają więcej informacji, Twoi klienci nie będą w stanie ich wszystkich przyswoić. Najlepszą opcją jest umieszczenie na nich jedynie numeru telefonu i prostego logo. 

Rozdawaj prezenty w sposób ciągły. 

Nie rozdawaj swoich prezentów tylko w określonym czasie w roku, takim jak Boże Narodzenie lub podczas wprowadzania na rynek określonego produktu. Aby uzyskać jak największą liczbę sprzedaży z pomocą Twoich upominków promocyjnych i biznesowych, rozdawaj je w określonych porach przez cały rok. 

Zakończenie 

Upominki biznesowe i promocyjne pomagają sprzedawać i przyciągać więcej klientów do Twojej firmy bez rozbijania banku. Te przedmioty tworzą natychmiastową rozpoznawalność marki i zwiększają zasięg Twoich usług lub produktów wśród większej liczby odbiorców. Pomagają budować solidną bazę klientów i zwiększać ich lojalność. 

Podobne posty z tej samej kategorii:

    Brak postów
Izolowanych termicznie drzwi wejściowych Previous post Dlaczego warto zamontować termoizolacyjne drzwi zewnętrzne?
Czujnik tlenu Next post Czerwone flagi wadliwego czujnika tlenu